De unde provine masina ta? Ce stiti din istoricul masinii pe care o conduceti.
#1
Posted 01 December 2010 - 02:58 PM
Omul afectat de zvonul ca de la 1 Ian. se scumpesc taxele...etc, a plecat in Germania sa-si ia o masina. A cautat in ziare, a dat telefoane...iar in final a gasit ceea ce credea el ca-l avantajeaza.
A venit cu un Mercedes negru, frumos si care mergea ok. Din intamplare a parcat aiurea si a ciufulit o aripa si usa din spatele ei chiar in ziua inmatricularii. A mers la tinichigiu, omul priceput a reusit sa indrepte aripa si fata de usa, iar asa cum este normal, urma vopsitul. La slefuit, sub vopseaua originala a aparut culoarea crem, apoi din ce in ce mai multe indicii ce semanau a inscriptii. In final pe partea de jos a usii scria Dortmund Dein Taxi...Acum astept sa-mi spuna ce surprize a mai aflat dupa ce a vizitat reprezentanta din Bucuresti. Oricum, tipul nu se pricepe si parerea mea este ca daca s-ar fi uitat atent in acte, ar fi gasit el ceva care sa-i dea de banuit.
Culmea este ca amicul a cumparat masina direct de la proprietarul neamt si nu din vreun parc.
Am auzit la multi ca au cumparat masina unor "persoane in varsta", "doctori", "femei care nu prea ieseau in afara de piata si copii dusi la gradinita/ scoala"...etc...
Voi ce stiti din trecutul masinii voastre?
#3
Posted 01 December 2010 - 04:37 PM
nevasta-mea zicea vinde-o ca e terminata deaia a vandut-o si celalalt...i-am dat dreptate dar doar in partea a 2-a....nimeni nu stia ce si cum....am fost la diagnoza la unu..nimic....eroare...cost 100roni...atunci m-am hotarat eu sa incerc sa o repar...mi-am cumparat o interfata,iar restul il stiti...:)/>)...era defect termostatul care din de ex. 100 de deschideri logice ,el deschidea de 15 ori fizic....banuiam insa ca era termostatul deoarece temperatura pe bord avea vreo 120 grade(asta am vazut dupa ce am aflat cum se intra in meniurile ascunse :)/>)...dar nu aveam confirmarea testerului...deatuncea nimic...merge avion....
#7
Posted 01 December 2010 - 10:26 PM
#9
Posted 01 December 2010 - 10:55 PM
#10
Posted 01 December 2010 - 11:17 PM
:ph34r:/>
pe bune!!
PS: dar am carte de service BLANK (nu a fost completata niciodata, doar in prima zi) dar am istoricul masinii :P/>
This post has been edited by io's®: 01 December 2010 - 11:18 PM
#12
Posted 02 December 2010 - 04:54 PM
-primul din Pitesti,a cumparat masina de la nemti pe firma (masina de director) si a inmatriculat-o pe Ro in 1999;a pastrat-o 5 ani;
-al 2-lea a fost un arab din Bucuresti,care a tinut-o 5 ani;
-al 3-lea ,soferas (pe autoutilitara) de 21 de ani din Focsani, a tinut-o si el un an,"de fite"(mi-a zis) si mi-a vandut-o mie...
This post has been edited by cominas: 02 December 2010 - 04:54 PM
#13 Guest_cefi_*
Posted 02 December 2010 - 06:59 PM
Mi-a zis ca a fost vanduta unui tip din Arad.Pe baza VIN-ului,am gasit-o pe Autovit,cand a scos-o la vanzare tipu respectiv.
A doua zi eram dupa ea la Arad :lol:/>
This post has been edited by cefi: 02 December 2010 - 07:00 PM
#14
Posted 04 December 2010 - 07:26 PM
#16
Posted 04 February 2011 - 04:07 AM
Sau când mai aud carte service RO nu mă mai interesează maşină respectivă (dacă este de vânzare) sau cel putin pentru mine asta e un minus la achiziţionarea unei maşini.
Atât ştiu că este din August 2009 în ţară, dar nici asta nu ştiu sigur.
Ştiu ce am luat (în cazul maşinii actuale) dar am lăsat oameni care se pricep să-şi dea cu părerea...nu ştiam nici cum trebuie să sune un motor de bmw .... Dacă era sa-mi dau eu cu părerea ziceam că bate ceva la motor.
Câteodată e mai bine să nu şti trecutul... Poate avea un trecut de service-uri impecabil şi toate la timp şi maşina să fi mers tot în 7k rpm... Totul nu vei ştii decât dacă o veţi lua de nouă.
Deci în concluzie pentru mine, nu este important de unde provine, ci starea ei tehnică şi optică că ansamblu.
Voie bună.
#20
Posted 27 March 2011 - 07:40 AM
Bavaria, on 27 March 2011 - 01:09 AM, said:
severus_phantom, on 01 December 2010 - 04:37 PM, said:
Ok am sa ma uit. Problemele la masina mea au fost doua concomitente dupa cum am mai scris mai sus:termostatul si senzorul de presiune la ulei.Din cauza termostatului masina se opintea(temperatura ajunsese pana undeva la 120 grade,iar ECU ma gandesc ca taia alimentarea).Odata schimbat termostatul,masina mergea super,doar ca aparea eroarea de la senzorul de ulei care ma enerva teribil.Dupa ce am schimbat si senzorul presiune de ulei,nu mai aparea nici o eroare indiferent de uleiul pe care l-am pus 5w40 sau 5w30.