Sa fac o scurta descriere a evenimentelor: acum aproximativ o luna, cand am vrut sa plec cu masina, am observat ca atunci cand am pus contactul in pozitia 2, au luat-o ceasurile din bord razna, in special acul de la turometru, care a urcat la maxim, a coborat, iar urca, iar cobora si tot asa. De asemenea, ASC-ul s-a stins, apoi iar s-a aprins si a asa a ramas, indiferent ca eu incercam sa-l sting din buton. Pur si simplu nu ma "asculta"... Si inca ceva: stiti ca in dreapta bordului la pasager, de undeva din spatele torpedoului, prin zona bateriei, se aude in mod normal acel "bazait" scurt cand pui contactul in pozitia 2. Ei, la mine facea si asta ca toate cele: "bâââz, zââât, bâââz, bâââz" si tot asa cu mici pauze... :blink:/>
Am dat cheie, nu a vrut sa porneasca, am mai dat o cheie tot asa, invartea dar nu pornea. De fiecare data dupa ce nu a pornit, ramanea bateria aprinsa in bord cateva secunde... La a 3-a, am apasat putin acceleratia si a pornit. ASC-ul a ramas aprins insa s-a stins dupa aproximativ un minut, chiar l-am si testat si "intra" normal cand pierdeam aderenta. Masina a mers pe urma foarte bine, fara probleme vreo 3 saptamani si am facut prostia sa nu merg la tester. Am cautat pe net si am vazut ca si altii au patit ceva asemanator cu ASC-ul, cu pornirea mai greoaie si am dat vina pe frigul de afara si pe baterie...
Acum aproximativ o saptamana, m-am urcat in masina si cand am pus contactul, iar au luat-o alea razna. Mi-am dat seama ca imi va face probleme la pornire si asa a fost, insa de data asta nu a mai vrut sa porneasca deloc. Aceleasi manifestari, iar dupa cateva incercari..."clank-clank" nici macar nu s-a mai chinuit mototul sa invarta, ca si cum bateria era moarta... Ce am mai observat era ca de la diferentele de temperatura care au fost, motorul si absolut toate anexele erau ude ca si cum se facuse condens...
Am pus alta baterie buna pe ea a doua zi, si nu a pornit din prima, insa din a 2-a a luat-o. Motorul functiona foarte bine, rotund, fara ralanti instabil. Am plecat cu ea, a mers foarte bine, pornea foarte bine, nu o mai luau alea razna si mi-am zis: "Gata, asta era, bateria!".
Am mers vreo 2-3 zile fara probleme. Insa intr-o zi, cand am plecat undeva, masina a pornit foarte bine desi statuse cam o zi. Am intarziat cateva ore si cand m-am intors la ea sa plec acasa, am pus contactul si iar au inceput manifestarile alea... Si din acel moment nu a mai vrut sa porneasca. Dadea sa o ia, incercam sa o tin din acceleratie, dar motorul se oprea violent si zguduit asa, de zici ca mi-l oprea "ceva"... Pana la urma mi-a "mancat" si bateria asta de tot si am mai incercat cu inca 2 baterii foarte bune ale unui prieten. Nimic! Invartea dar nu voia sa porneasca... Pana la urma am adus-o tractata... :bashhead:/>
Nefiind in orasul meu de "bastina", unde am si mecanicul, cunostinte etc, am incercat sa gasesc pe cineva dispus sa vina sa-i faca o diagnoza cu testerul, sa vedem ce are. Am gasit un baiat care este mecanic si cica se pricepe la BMW-uri, insa mi se pare ca e neserios. Adica in prima zi, a venit sa o vada si a stat 3 minute pe ceas. A venit, s-a urcat in ea, i-a dat de 2 ori cheie, masina..."clank-clank" si gata! Concluzia: nu mai are baterie...in conditiile in care eu ii spusesem toate manifestarile ei si ca mi-a terminat si a 2 baterie care era foarte buna. Mi-a luat-o sa o puna pe statie sa o incarce si sa-l sun a 2 zi sa o rezolvam.
L-am sunat, a venit cu intarziere, dar a venit. A pus bateria pe masina repede, s-a urcat in masina, s-a jucat de cateva ori cu contactul de la pozitia 0 la pozitia 2 si invers. Au inceput alea sa faca din nou nasoale cand era contactul pus in pozitia 2, a trebuit sa ii arat eu ca ASC-ul nu se stinge ca el nu observase, da cheie de 2 ori si bineinteles ca masina nu a vrut sa porneasca. Invartea, dar nu pornea... Concluzia: nu porneste motorul! :damnmw:/> :smiley-whacky110:/> WOW, serios?! Nu stiam, ca de nebun m-am dus la el...
Se da repede jos, imi scoate bancheta si imi zice sa pun contactul in poztia 2. L-am pus de cateva ori, pompa de benzina se auzea de fiecare data "bazaind" scurt daca stateai cu urechea acolo.
Se da jos, cica: "Da, pentru inceput schimbam bujiile, ca si-asa poate nu-s schimbate de mult!" Cica: "ma suni luni (asta fiind sambata) cand ai bujiile si mai vedem..." Pai zic, hai sa punem testerul pe ea sa vedem ce da eroare, sa o verificam, sa vedem daca are vreun scurt, etc! "Aaa, degeaba il pun acum, ca o sa dea multe erori, noi mai intai trebuie sa pornim motorul si pe urma putem pune testerul pe ea. Si daca e o ducem la mine la garaj dupa ce o pornim si pe urma vedem ce are." :blink:/> Treburile astea mi le spunea cand era deja in masina sa plece. Si aceasta intalnire a durat pe ceas tot vreo 3 minute...
Acum, mi-am sunat si mecanicul si un var de la Bucuresti care are un service si le-am povestit cele intamplate si raspunsul: " Pai ce faci, o iei la nimereala, schimbi toata masina? Schimbi pana gasesti defectiunea?"
Acum vreau sa va intreb si pe voi, sa mai continui cu tipul asta sau nu? Mie mi s-a parut tare neserios. Adica ma asteptam sa vina, sa ii faca o diagnoza sa vada ce erori sunt, sa verifice daca instalatia electrica este in regula,sa verifice bujiile etc. El intr-o zi "descopera" ca nu am baterie si intr-o alta zi "descopera" ca nu porneste motorul, lucruri pe care eu le stiam si i le spusesem, ca altfel nu ma duceam la el, nu? Unu' la mana nu porneste motorul si are manifestarilea astea, 2 la mana, imi termina rapid bateria si nu porneste indiferent ca schimb bateria. Astea sunt lucrurile pe care le-am "aflat" de la el pana acum... :wacko:/>
Multumesc celor care au rabdarea sa citeasca! Si poate ma puteti ajuta macar cu un sfat sau daca stiti pe cineva din C-ta care are tester si se pricepe sa imi spuna si mie ce are masina... :unsure:/>
This post has been edited by Bobo1987: 12 December 2010 - 12:17 PM