Page 1 of 1
Nu se tureaza mai mult de 4500 rpm...
#1
Posted 12 December 2010 - 05:36 PM
O noua problema cu masina. Zilele trecute, fiind mai uscat, am bruscat-o putin.
Eram in treapta a 5-a, dupa 4200-4500 rpm incepea sa intrerupa, nici vorba sa creasca turatia, cu toate ca eram cu pedala la fund. Am scos din viteza, si am incercat sa ii dau in gol. La 4500 la fel, intrerupea... dupa 10 secunde de tinut pedala la fund, acul a urcat incet incet, si abia pe dupa 15-20 sec a ajuns in rosu.
In schimb, pe gpl, pana in 4500 rpm accelereaza normal, insa dupa trage foarte foarte greu, urca acul pana in rosu, mult mai rapid decat pe benzina, insa tot mult mai greu decat de obicei.
Nu stiu daca are vreo legatura cu frigul, pentru ca de mai bine de o luna nu am trecut de 3000 rpm, pentru ca nu aveam facuta directia, si nici anvelopele de iarna nu erau puse.
Vreo idee ceva, ce ar trebui sa verific?
Eram in treapta a 5-a, dupa 4200-4500 rpm incepea sa intrerupa, nici vorba sa creasca turatia, cu toate ca eram cu pedala la fund. Am scos din viteza, si am incercat sa ii dau in gol. La 4500 la fel, intrerupea... dupa 10 secunde de tinut pedala la fund, acul a urcat incet incet, si abia pe dupa 15-20 sec a ajuns in rosu.
In schimb, pe gpl, pana in 4500 rpm accelereaza normal, insa dupa trage foarte foarte greu, urca acul pana in rosu, mult mai rapid decat pe benzina, insa tot mult mai greu decat de obicei.
Nu stiu daca are vreo legatura cu frigul, pentru ca de mai bine de o luna nu am trecut de 3000 rpm, pentru ca nu aveam facuta directia, si nici anvelopele de iarna nu erau puse.
Vreo idee ceva, ce ar trebui sa verific?
#3
Posted 13 December 2010 - 12:54 PM
Ciupanezu, on 12 December 2010 - 06:28 PM, said:
Fiind vorba de o maşină pe GPL, e mai greu de spus.
Dacă era doar pe benzină, m-aş fi gândit la debitmetru, fişe bujii, bobine sau pompă de benzină.
Şi catalizatorul înfundat ar fi fost posibil.
Dacă era doar pe benzină, m-aş fi gândit la debitmetru, fişe bujii, bobine sau pompă de benzină.
Şi catalizatorul înfundat ar fi fost posibil.
Eu credeam ca e mai simplu.
Pompa de benzina iese din discutie, avand in vedere ca si pe GPL trage mult mai greu dupa 4500.
#5
Posted 03 January 2011 - 09:50 AM
A inceput calvarul. Accelereaza foarte greu acum, mai ales cand e rece, pe benzina.
Daca apas pedala la jumate, tinde sa faca frana de motor, mai ca ar scade turatia.
Daca iau repede piciorul de pe acceleratie, smunceste o singura data destul de tare, apoi scade viteza cum ar trebui.
Daca accelerez treptat, cate un pic, mai urca pana in 2500-3000 rpm, dar tot mai scutura putin. :unsure:/>
Daca apas pedala la jumate, tinde sa faca frana de motor, mai ca ar scade turatia.
Daca iau repede piciorul de pe acceleratie, smunceste o singura data destul de tare, apoi scade viteza cum ar trebui.
Daca accelerez treptat, cate un pic, mai urca pana in 2500-3000 rpm, dar tot mai scutura putin. :unsure:/>
#8
Posted 03 January 2011 - 04:33 PM
pyu, on 12 December 2010 - 05:36 PM, said:
Vreo idee ceva, ce ar trebui sa verific?
Unde m-as uita eu:
Cotul de la debitmetru
PCV (daca fasaie lung la oprirea motorului sau in mers) sau furtunul aferent
Senzor ax cu came
Corp de acceleraatie verificat cu tot ce tine de el
Debitmetru (Tu ai debitmetru VANE si problema devine delicata in momentul in care-l apuca nebuniile)
#9
Posted 03 January 2011 - 05:35 PM
Prima se exclude, e schimbat anul trecut.
Referitor la PVC... Am auzit de la cineva, ca daca strangulez furtunul care duce din pcv in capacul la culbutori, ar trebui sa mearga prost motorul. L-am strangulat bine, nu se intampla nimic... Si imi pare a fi uneori supt furtunul ala. Referitor la fasait, am auzit odata ceva ciudat, cand am oprit motorul... Cred ca cel mai sigur e sa desfac valva aia si sa vad starea ei.
Cand am timp, incep cu pcv-ul, si revin cu noutati.
Merci mult :)/>
Referitor la PVC... Am auzit de la cineva, ca daca strangulez furtunul care duce din pcv in capacul la culbutori, ar trebui sa mearga prost motorul. L-am strangulat bine, nu se intampla nimic... Si imi pare a fi uneori supt furtunul ala. Referitor la fasait, am auzit odata ceva ciudat, cand am oprit motorul... Cred ca cel mai sigur e sa desfac valva aia si sa vad starea ei.
Cand am timp, incep cu pcv-ul, si revin cu noutati.
Merci mult :)/>
#12
Posted 14 January 2011 - 08:52 AM
pyu, on 12 January 2011 - 09:16 AM, said:
O sa verific pcv-ul, tobele si catalizatorul, debitmetrul, si o sa schimb bujiile, nu le-am schimbat deloc de cand e masina la mine.
Dar sa se mai incalzeasca putin...
Dar sa se mai incalzeasca putin...
eu am avut ieri surpirza cand am scos pcv sa constat ca avea un strat de mazga acolo si il bloca... l-am curatat si acu relantiul sta mai bine.. mai schimb.
Page 1 of 1