BMW AUTO FORUM: Schimbare filtru de polen E36 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Schimbare filtru de polen E36

#1 User is offline   florin83 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 181
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 17 September 2009 - 05:37 PM

Simptoma unui filtru de polen imbacsit: nu mai baga aer calumea pe nici o gura de ventilatie.

Unelte necesare: o surubelnita cruce si o tubulara de 8 (posibil sa nu fie nevoie, la mine a fost)

- Se deschide torpedoul. In partea de sus are 2 suruburi (fig.5-6). Apoi mai sunt 2 suruburi in spatele celor 2 guri de ventilatie de deasupra lui (fig.7). Astea mi-au dat cea mai mare bataie de cap. Trebuie o surubelnita mai subtire sa intre printre grile.
Nu e problema daca raman suruburile in gura de ventilatie pt ca or sa cada cand iese torpedoul.
Mai sunt 2 suruburi in partea de jos a torpedoului, care prind si placa de sub el (fig.8)
Attached File  2.JPG (91.53K)
Number of downloads: 64

ps: Becul nu este necesar sa il dati jos (fig.3-4) pt ca are firul destul de lung si nu incurca cand scoateti torpedoul.

- Se scoate toata bucata care contine torpedoul si cele 2 guri de ventilatie de deasupra lui (fig.9) si se lasa in jos..
- Se scoate conducta de ventilatie care duce spre picioare. (fig.12). Are in partea de sus o clema de plastic care o tine fixa (fig.11)
Attached File  3.JPG (100.2K)
Number of downloads: 75

- In spate e un tablou cu relee si multe fire.. (fig.13). Eu n-am reusit sa dau releele jos de pe suport (nu m-am prins cum se scot + ca era intuneric) asa ca am demontat suportul cu totul. Este necesara cheia tubulara de 8.

- Apoi se vede un fel de rotita (fig.14) de care se invarte si iese. Asta este capacul filtrului. Dupa ce se inlatura se vede filtrul. Sa il trageti usor ca e plin de praf si de frunze&ganganii.

- Cel nou e perfect drept, dar daca il studiati o sa vedeti ca are niste puncte care se rup sa-i permita sa se curbeze. Nu intra in carcasa daca nu sunt rupte punctele alea.(fig.16).
Attached File  4.JPG (102.11K)
Number of downloads: 62

- Se introduce la locul lui si se urmeaza pasii inversi demontarii..

La montaj cele mai mari batai de cap mi le-au dat capacul filtrului (fig.17) si cele doua suruburi din spatele gurilor de ventilatie (15 min am stat sa il pun pe ultimul)

Timp de lucru: ~30min.

Nu dati drumul la ventilatie cand nu e filtrul pus. Eu eram curios daca din cauza filtrului nu baga aer si am dat drumul pe viteza 4 si tot praful de acolo mi-a intrat in fata. Oricum nu iese pe gurile de ventilatie aer pt ca trebuie sa treaca intai prin filtru, ori daca acesta nu e, iese pe langa.
Attached File  1.JPG (93.37K)
Number of downloads: 35

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users