Dupa primii 500-600 km facuti cu masina de cand sunt in tara am observat urmatoarele probleme cu climatronicul si xenonul :
Merg constant cu 100-120 km/h ,setez caldura la 24 grade si merge bine. Baga caldura turbina lucreaza bine dar cateodata se raceste putin aerul care intra . Nu mult dar deranjant si n-am ce-i face ca am asteptat sa vad poate isi revine. Singura metoda sa isi revina e sa ridic temperatura la 28 grade dar dupa 20-30km face iar faza .. Intr-un drum de 80km face de 2-3 ori si ma cam enerveaza . termostatul si pompa de apa sunt schimbate iarna trecuta .
Voi la ce temperatura setati ?
Xenonul e OEM dar e pus ulterior pe masina , nu a venit din fabrica cu el . Anul trecut am schimbat ambele becuri cu un set chinezesc si au mers fara probleme .masina a stat din martie pana miecurea asta .
Ieri a inceput sa palpaie cel din dreapta si s-a stins , dupa 5 min s-a apris iar . Azi s-a stins cel din stanga si cel din drepta merge perfect !!
Nu stiu ce sa mai fac cu el , as cumpara 2 becuri originale dar poate nue de la becuri . E ciudat .
Page 1 of 1
Probleme cu xenonul si climatronicul !!
#3
Posted 18 December 2010 - 12:41 PM
Masina a stat din martie anul asta pana miercuri !! Acum am fost sa pornesc si nu mai merge nici dreapta nici stanga !! Dupa ce am scos mufa si am pus-o la loc si-a revenit cel din dreapta !! E enervant, luni mai cumpar 2 becuri :excl:/>
Temeratura e constanta ! Chestia asta se intampla doar cand e foarte frig !
Temeratura e constanta ! Chestia asta se intampla doar cand e foarte frig !
#6
Posted 20 December 2010 - 05:38 PM
Daca e setat pe AUTO climatronicul, e oarecum normal sa se comporte asa...tu setezi 24 de grade , temperatura din masina...normal, ca la inceput, in masina fiind o temperatura mai mica de 24 de grade, o sa bage aer cald...o data ce se ajunge la temperatura setata, e normal sa nu mai bage aer foarte cald...Cand setezi pe 28 de grade, masina va baga aer mai cald, iar cand se atinge din nou aceasta temperatura setata, aerul nu va mai avea aceeasi temperatura...
Cu becurile de le xenon, incearca sa cureti cu un spray de contacte mufele, e posibil datorita stationarii masinii sa se fi oxidat bornele becurilor, si sa ai un contact imperfect...
Cu becurile de le xenon, incearca sa cureti cu un spray de contacte mufele, e posibil datorita stationarii masinii sa se fi oxidat bornele becurilor, si sa ai un contact imperfect...
#8
Posted 27 January 2011 - 10:35 PM
Xenonul merge perfect acum cu droslere aftermarket !! Se si aprind mai repede , sunt multumit deocamdata !
Am alta "problema" !
Se aude un ticait in interior, desupra bordului . Face ca un ceas , nu tare dar destul de enarvant :angry:/>
Ticaitul creste odata cu viteza .. nu stiu de unde vine ..
Am alta "problema" !
Se aude un ticait in interior, desupra bordului . Face ca un ceas , nu tare dar destul de enarvant :angry:/>
Ticaitul creste odata cu viteza .. nu stiu de unde vine ..
Page 1 of 1