BMW AUTO FORUM: Cabluri, interfete diagnoza. - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Cabluri, interfete diagnoza.

#1 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 22 December 2010 - 04:28 AM

Am deschis alt topic deoarece pentru soft exista unul.Ma gandeam sa discutam aici numai despre interfete, cabluri.
Clona pentru OPS,OPPS,Omitec,DK,...
Personal am vazut si clonele si produsele originale cam la toate produsele de mai sus.
In afara de icom-uri si de noul sistem de la BMW care este jale, cam toate au fost super fiabile, Modic2,3,Gt1,Dis.Asta nu este parerea mea bineinteles, nu am de unde sa stiu, insa asa am inteles ca sta treaba de la amicii mei care lucreaza pentru BMW.
Detin personal doar Omitec-ul, niste icom-uri si cateva clone chinezesti.Am facut pe masinile personale si diagnoza si programare cu interfata Ediabas clona si cu cea originala BMW.Nu pot sa spun ca am observat o diferenta majora, este adevarat ca am folosit cel mai mult pe cea originala.Uneori cu interfata chinezeasca se mai bloca computerul, alteori nu identifica tot timpul computerele, in general identifica doar cele de pe pt-can, nu si restul.Nu stiu de ce, uneori insa functiona ok.
Sunt curios daca se folosesc in principiu aceleasi componente, totusi diferentele de pret sunt foarte mari.
O interfata Omitec este 300 si ceva de euro, una chinezeasca vreo 50.De OPS nu mai zic, de la cateva mii la cateva sute. Am inteles ca au aparut si icom-uri clone, insa sunt destul de scumpe din ce am auzit, pretul este foarte apropiat de pretul practicat de BMW.
Nu stiu, poate cineva le are, le-a desfacut si le-a comparat, cele originale cu cele chinezesti.Eu nu ma pot pronunta la asa ceva deoarece nu ma pricep.Le mai conectez la masina in week-end cand am timp, incerc sa mai invat cate ceva, dar cam atat. :)/>
Da, la aspect, finisare, calitatea materialelor folosite la exterior, clar cele originale sunt mult peste.

#2 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 24 December 2010 - 10:27 PM

View PostBavaria, on 22 December 2010 - 04:28 AM, said:

Sunt curios daca se folosesc in principiu aceleasi componente, totusi diferentele de pret sunt foarte mari.


Nu se folosesc aceleasi componente,se folosesc componente care in pricipiu fac aceleasi lucruri...de ce diferenta de pret asa mare??simplu:compara la pret orice componenta originala de oriunde si din orice domeniu cu una contrafacuta din acelasi domeniu...fac aceleasi lucruri...diferentele dintre ele sunt majore insa si le sesizeaza toata lumea....scuze ca iara te-am contrazis dar la meseria mea de poet
versul este taina de a descoperi descoperi UNI(VERSUL). :)/>

#3 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 24 December 2010 - 10:31 PM

View Postseverus_phantom, on 24 December 2010 - 10:27 PM, said:

lumea....scuze ca iara te-am contrazis dar la meseria mea de poet



Pai nu m-ai contrazis deoarece am pus o intrebare.Nu stiu care este diferenta.
Daca cineva a desfacut ambele interfete si isi poate da seama de diferente poate ma lumineaza si pe mine.Ma refer la cineva serios si care chiar se pricepe.
Nu este cazul tau vad, insa ai mai facut un post. :)/>

#4 User is offline   TOM Icon

  • E39 DSP Master
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 628
  • Joined: 20-September 09

Posted 24 December 2010 - 11:03 PM

am fost intr o vizita la Romatsa(parca) cu facultatea acum 2 ani cred si am vb cu persoanele care se ocupau de reparatul modulelor din componenta avioanelor. orice modul se defecta era trimis la ei pt reparatia. oamenii aia ne au explicat ca modulele respective, desi arata ca o placa de calculator sau televizor de exemplu sunt construite cu piese foarte scumpe si deci repararea lor e foarte costisitoare, pana si un banal condensator costa ceva de genul 30-40 usd.

explicatia? toate piesele din componenta respectivelor module erau piese de f buna calitate, produse nu de oricine, la anumite standarde si cu toleranta f f mica. practic piesele erau identice cu cele de se vand la magazinele de piese electronice dar practic erau f f bine facute, cu tolerante f mici, si cu o viata mult mai lunga, garantia ca nu si modifica parametrii in timp, chestii din astea


probabil aceeasi treaba e si cu interefetele, cele originale sunt produse la un anumit standard cu anumite componente pe cand chinezariile sunt produse pe banda rulanta cu componente f ieftine.....

#5 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 25 December 2010 - 10:30 AM

componentele fac clar diferenta la pret (prin calitate/pret), pe de alte parte, la un cap original, pe langa manopera, pretul componentelor, profit, costuri de implementare, service, etc se adauga si cercetarea, etc...la cele chinezesti pret = componente + manopera + profit...

#6 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 26 December 2010 - 05:05 AM

Ma gandeam la ceva mai exact daca stie cineva, ce componente se folosesc in ambele interfete.Adica as fi vrut sa aflu ceva mai concret.
Oricum le multumesc celor care s-au deranjat sa raspunda.

#7 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 26 December 2010 - 11:17 AM

interesanta ideea, am avut originale desfacute dar nu m-am gandit sa fac o poza...cu prima ocazie o sa fac

#8 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 26 December 2010 - 10:05 PM

Da, ceva de genul asta.Adica daca se pricepe cineva sa spuna, uite la piesele originale folosesc cipul nu stiu care si este destul de scump, chinezii folosesc modelul asta care face ceva similar, insa este de proasta calitate.
Sunt bune si pozele, insa eu recunosc ca ma uit ca gaina in lemne la ele, nu ma pricep la electronica.

#9 User is offline   paul Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 34
  • Joined: 23-September 09

Posted 26 December 2010 - 10:50 PM

Diferenta de pret sigur nu este data de calitatea pieselor. Nu sunt echipamente vitale de siguranta a zborului ca sa coste nu stiu cat.
Sunt piese obisnuite, cred ca nici macar nu au gama extinsa de temperatura cum sunt componentele montate in echipamentele auto - ca piesele din sistemul de injectie de exemplu.
Chiar daca ar fi componente de tip militar, pretul lor tot nu ar fi mai mult decat dublu-triplu fata de componentele utilizate in aplicatii casnice.

La cate piese are o interfata, costul lor este nesemnificativ raportat la pretul de vanzare practicat pentru echipamentele originale.

Pretul mare nu poate sa vina din costul de productie. Pretul vine probabil din:
-costurile de cercetare dezvoltare. Interfetele clona utilizeaza acelasi soft si aceleasi principii ca si cele originale, fara insa sa cheltuie vreun ban cu proiectarea sau dezvoltarea lor.
-marketing. Pretul reflecta valoarea de intrebuintare, nu costurile de productie.
-descurajarea achizitionarii lor pe scara larga de toti proprietarii de masini. Vor sa evite asemenea probleme probabil.

This post has been edited by paul: 26 December 2010 - 11:04 PM


#10 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 26 December 2010 - 11:28 PM

si calitatea componentelor e diferita...chinezii cloneaza si componente pasive si active de tot felul de la rezistente la procesoare, memorii, etc, dar, probabil diferenta majora este pentru ca, asa cum am spus si mai sus, pret=manopera+componente, fara cercetare/dezvoltare, etc

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users